Leden
Lisa Calmeyn
foto_Lisa_Calmeyn.JPG

Hallo

Mijn naam is Lisa Calmeyn. Mijn geboortedatum is 16 juli 1999. Ik ben dus 18 jaar oud. Ik ben een eerstejaarsstudent in bachelor Toegepaste Psychologie in Vives Kortrijk. Tijdens de week woon ik nu dus op kot in Kortrijk maar mijn thuisadres is dus in Zonnebeke samen met mijn ouders. Ik heb vele hobbies waaronder majoretten en maskers maken. Ik hou van onder de mensen te zijn en van reizen.

Lotte Maeyaert
13502068_10207594619607704_1247092923162686401_n.jpg
Hallo iedereen,

mijn naam is Lotte Maeyaert. Ik ben eerstejaarsstudente bachelor Toegepaste Psychologie in Vives Kortrijk. Ik ben 19 jaar oud en mijn passie ligt in de danswereld. In mijn vrije tijd hou ik er dan ook van te improviseren. Ook schrijven is een van de dingen waar ik me graag mee bezig hou. In de vakanties kan je mij vinden als jobstudent in de Pizza Hut in Sint-Michiels Brugge of ben ik op stap met mijn oma. Het grootste doel in mijn leven is ervaring opdoen aan de hand van reizen.

Fiona Paglialunga

Foto%20Fiona

Hallo allemaal!

Ik ben Fiona Paglialunga en woon in Roeselare samen met mijn mama en mijn broertje.
Ik ben geboren op 22 december en dat wil dus zeggen dat ik binnenkort eindelijk 18 jaar word.
Tijdens de week kan je me vinden achter de schoolbanken van hogeschool Vives Kortrijk,
want ik ben een eerstejaarsstudente Toegepaste Psychologie.

Tijdens mijn vrije tijd ga ik graag wandelen met mijn vier hondjes en schrijven is ook éen van mijn favoriete bezigheden.

Emma Vandaele

Foto%20Emma

Beste lezer,

Mijn naam is Emma Vandaele en ik ben 18 jaar jong. Ik ben woonachtig in Wervik, een klein stadje in het zuiden van West-Vlaanderen. Mijn thuisstad ligt op zo'n 20 minuten van Kortrijk, de stad waar ik toegepaste psychologie studeer in hogeschool Vives. De reden waarom ik voor deze opleiding koos, is omdat ik heel graag wil leren over hoe de mens in elkaar zit. Naast het studeren, hou ik me ook actief bezig in de KSA. Dit jaar is het tweede jaar dat ik leiding mag geven aan kinderen van het eerste en tweede leerjaar en daar ben ik heel blij om! Ook maak ik graag wandelingen met mijn hond.

Melanie Thierie
FototMelanie
Beste,

Ik ben Melanie Thierie. Ik ben 18 jaar en eerstenjaarstudente Bachelor in de Toegepaste Psychologie. Mijn woonplaats is in Gistel wat voor heel wat mensen onbekend is, maar is gelegen naast Oostende. In mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met muziek (piano) en tekenen. Ook zul je me heel vaak vinden bij mijn vrienden. Zelf zit ik bij Kazou Oostende waar ik jaarlijks meega als monitrice op zowel reguliere vakanties als vakanties voor mensen met een verstandelijke beperking (JOMBA: JOngeren Met Bijzondere Aandacht).

Erato Mathys

6896.JPG

Hallo,

ik ben Erato Mathys. Ik ben geboren op 29 december 1998, dus word binnenkort 19 jaar. Momenteel zit ik in mijn eerste jaar toegepaste psychologie in Vives Kortrijk. Samen met mijn ouders woon ik in Moorsele. Maar ik heb ook twee oudere zussen die nu al alleen wonen. In mijn vrije tijd spreek ik meestal af met vrienden, maar ik kan ook erg genieten van een goed boek.

Beste

Ik ben Ellen Parmentier. Geboren op 22 februari 1997. Ik zit in mijn eerste en tweede jaar toegepaste psychologie in Vives Kortrijk. Ik woon in Vichte en heb 2 jongere broers en een jongere zus. Ik heb heel wat sociaal contact nodig dus in mijn vrije tijd spreek ik vaak af met vrienden. Als ik zin heb ga ik af en toe ook eens gaan fitnessen in de Basic fit te Kortrijk.

DSC_0136_zw.jpg

Siel Windels

Hallo,

ik ben Siel Windels. Ik ben 18 jaar, geboren op 26 mei 1999. Ik woon samen met mijn ouders en jongere zus. Mijn hobby's zijn zingen, toneel spelen, tekenen en Chiro. Ik volg Toegepaste Psychologie in de hogeschool Vives Kortrijk. Ik voel me goed in deze richting en ben trots op mijn studies.